Sinds 1997 elke dag keihard werken én veel lachen.

Wat wij binnen ons team delen is een oprechte belangstelling in mensen en organisaties. Of het nu gaat om een gerenommeerd advocatenkantoor als Kennedy Van der Laan of een toonaangevende designer als Edwin Oudshoorn: wij willen weten wat mensen beweegt. Waarom ze doen wat ze doen en zijn wie ze écht zijn. Als communicatieprofessionals zetten wij ons in om anderen te laten excelleren. Door boodschappen helder te formuleren, door de juiste podia te benoemen, door zichtbaarheid te creëren. Maar ook door een kritische spiegel voor te houden en eerlijk te zijn. Alleen dan verdien je in onze ogen het predicaat trusted advisor. Het is de rol die we inmiddels voor een scala aan opdrachtgevers vervullen, zoals IKEA, Koninklijke Auping, FrieslandCampina en Hudson’s Bay. Altijd dichtbij, altijd bereikbaar. Naast een gezond streven naar commercieel succes - een randvoorwaarde - willen wij met ons team ook een maatschappelijke bijdrage leveren. Dat doen we niet alleen door sociale initiatieven te starten en ondersteunen, maar ook door het bedienen van bijzondere opdrachtgevers in de culturele sector. Zo zijn we nauw betrokken bij jaarlijkse evenementen als ‘Klassiek op het Amstelveld’, ‘Amsterdam Light Festival’ en ‘Object Rotterdam’ en bedienen met trots en plezier musea als De Lakenhal en Boijmans van Beuningen. Wij hechten bij Coebergh aan langdurige relaties en stellen daarbij de inhoud voorop. Voor ons geen quick wins, maar een streven naar structureel en duurzaam resultaat. Ons motto? Mens Agitat Molem.

Een unieke stijl