Coebergh ondersteunt Auping bij het vertellen van zijn duurzaamheidsverhalen. Zo waren we onder andere betrokken bij de campagne ‘Het verhaal van 1,5 miljoen matrassen’ en de nieuwe circulaire matrassen-fabriek - een wereldprimeur in de industrie. Rondom de opening van de fabriek genereerden we 60 publicaties, waaronder interviews met kwaliteitsmedia als NRC Handelsblad, Trouw en BNR Nieuwsradio. Naast deze campagnes zorgen we voor publicitaire aandacht rondom productlanceringen, zoals de bedtextielcollecties, bedden en matrassen.
Auping: duurzame dromer met oog voor design
We zijn trots al tien jaar voor Auping te werken, een opdrachtgever met impact in zijn DNA. Het bedrijf uit Deventer droomt van een duurzame wereld en is voorloper én aanjager op het gebied van circulariteit. Daarnaast is Auping een voorbeeld van succesvol ‘Dutch design’: Auping-bedden zijn niet weg te denken uit de Nederlandse slaapkamers en gaan generaties lang mee.
Activiteiten
- • Persberichten
- • Interviews
- • Persevents
- • Influencer marketing
- • Thought leadership op het gebied van circulariteit
- • LinkedIn content