Public Relations

Er zijn veel definities van Public Relations. Wat ons betreft gaat het in essentie om de kwaliteit en kwantiteit van de 'bekendheid' van merken, producten, organisaties en personen. Door de juiste aandacht te creëren - in de media en daarbuiten - helpen wij bouwen aan de bekendheid en geloofwaardigheid van merken, organisaties, producten en personen. Dat onderdeel van ons vak heet ook wel 'positionering'. Wij denken mee over merkwaarden, merkvoorkeur en merkidentiteit en zetten dat om in daden. Samen met influencers, opinieleiders, journalisten en andere stakeholders. Door de inzet van o.a. video, blogs, vlogs en columns in print- en online media. Door pakkende content te creëren voor de eigen kanalen van een merk, product, organisatie of persoon. En door 'old school' activiteiten zoals het organiseren van events en persreizen, en het opstellen en verzenden van persberichten. Wij werken met strakke rapportages die uitstekend inzicht geven in de voortgang van een project en in de behaalde resultaten.

Apart onderdeel van ons werk vormt Personal PR. Coebergh traint en coacht leidinggevenden en anderen voor wie hun communicatieve vaardigheden van groot belang zijn. Mediatraining en algemene coaching. Weten wat de regels van het spel zijn: weten welke valkuilen zich kunnen voordoen bij het geven van een interview of ander contact met stakeholders, samen bepalen welk verhaal wanneer gecommuniceerd wordt en zo zorgen dat iemand met meer zelfvertrouwen het gesprek in of het podium op gaat.

Diensten

Publicatie voor Dyflexis in Het Financieele Dagblad:

Publicatie voor Art Rotterdam in NRC:

Publicatie van Iittala in Residence:

Publicatie voor DocLine bij RTV Utrecht

Corona en vastgoedrendement, de visie van Huib Boissevain van Annexum