Matrassen & Mondkapjes.

Koninklijke Auping is producent van bedden en matrassen. Coebergh ondersteunt dit bedrijf uit Deventer sinds 2014. Van het introduceren van nieuwe bedtextielcollecties en nieuwe designproducten tot toelichting geven op de circulaire bedrijfsvoering; van het communiceren over innovatieve ontwikkelingen tot personal PR.

Totdat de coronacrisis kwam.

Auping toonde zich meteen vanaf het begin van zijn beste kant. Want in rap tempo besloot het bedrijf naast de core business van matrassen ook medische mondkapjes te gaan produceren, om het zorgpersoneel te beschermen. Eerst werden de mondkapjes met de hand gemaakt, inmiddels is het proces geautomatiseerd. Coebergh stond Auping bij door de vele mediaverzoeken over deze bijzondere zet samen met het Auping team in goede banen te leiden. Het mooie is dat ook met deze 'agile' crisisaanpak Auping haar missie naleeft: zoveel mogelijk mensen een goede nachtrust bezorgen en de wereld laten uitrusten.

Eindeloze ervaring



In een interview met MarketingTribune blikt Ine Stultjens, Head of Marketing & Communication van Auping, terug op het begin van de coronatijd toen Auping besloot zich te gaan richten op het fabriceren van medische mondkapjes.