Drenthe druk maken.

Drenthe heeft de minste inwoners van Nederland – maar wel de gelukkigste! Dat gevoel van welbevinden wil de provincie graag met de rest van Nederland delen. Marketing Drenthe moedigt mensen aan om langs te komen en het zelf te ervaren, en ervan te genieten: met blote voeten in de aarde, sterren kijken vanaf de donkerste plek van Nederland of bijvoorbeeld koken met planten die je even ervoor zelf in het wild hebt geplukt. We organiseren persreizen, regelen de media inkoop en denken strategisch mee. We realiseerden onder andere publicaties in Daily Cappucino, Barts Boekje en Adformatie.

Als Coebergh hebben we een bijzondere band met Drenthe. Zo heeft onze naamgever en oprichter Gervaise Coebergh er een eethuis en natuurkampeerterrein: Voscheheugte. We vinden het dan ook een eer dat wij de organisatie Marketing Drenthe - verantwoordelijk voor de marketing van deze mooie provincie - mogen adviseren en ondersteunen bij haar schone taak. 

Eindeloze ervaring

Een publicatie op Famme.nl

Een publicatie in Ouders van Nu

Een publicatie in Telegraaf VRIJ

Een publicatie op Bedrock.nl.

Een publicatie in Flow magazine van de persreis naar Geopark de Hondsrug.

Een publicatie in Historia naar aanleiding van de persreis naar de Koloniën van Weldadigheid.

In Hollands Glorie een publicatie over de Koloniën van Weldadigheid in Drenthe.