Een lichtfestival wereldwijd op de kaart zetten.

Sinds 2013 zijn we aan boord bij Amsterdam Light Festival. Een jaarlijks lichtpunt in de wintermaanden, waar kunstenaars van over de hele wereld bij betrokken zijn: van de Chinese kunstenaar en activist Ai Weiwei tot het Nederlandse ontwerpcollectief VOUW. Veel ‘eigen’ stadsbewoners, bezoekers uit de rest van Nederland en steeds meer internationale gasten die over de Amsterdamse grachten varen en door de historische binnenstad wandelen of fietsen om de bijzondere lichtkunstwerken te bewonderen. Daar draagt de enorme hoeveelheid nationale en internationale publiciteit zeker aan bij. Op social media, in de kranten en bladen, en via mond-tot-mond reclame.

Eindeloze ervaring

Kunstwerk van VOUW boven de Amsterdamse grachten:

Fragment met reportage op NOS Nieuwsuur:

Voorpagina bijlage NRC Handelsblad:

Fragment met reportage van BBC Travel:

Publicatie in NRC Handelsblad:

Op de voorpagina en bladzijde 2 en 3 van Metro:

Fragment van reportage op RTL Nieuws:

Een spread in De Telegraaf:

''Coebergh in 6 woorden: hartelijk, meedenkend, effectief, flexibel, ambitieus en professioneel.''

Felix Guttmann Founder Canal Company & Amsterdam Light Festival

''Het fijne van Coebergh is dat het met veel wijsheid, een gezonde dosis onderbuikgevoel (gut feeling) en zorg opereert. In essentie is het een persoonlijk bureau met een groot hart voor kunst, mensen en cultuur.''

Justus Bruns Artist & Designer VOUW