Spelen met rituelen.

Het Nederlandse merk Rituals is een wereldwijd succes, met bijna 700 winkels in 27 landen. Een van de eerste hoogtepunten van onze samenwerking (sinds 2013) was de viral video ’Laughing Tram Man’ in samenwerking met ons zusterbureau VERTOV, die miljoenen views kreeg en werd bekroond met een prestigieuze Sabre Award. Voor Rituals organiseren wij regelmatig persevenementen, bijvoorbeeld rondom de lancering van een nieuwe collectie. Ook doen wij de influencermarketing waarbij we langdurige samenwerkingen opzetten met influencers die écht fan zijn en de waarden van het merk op een natuurlijke wijze uitdragen.

House of Rituals

In oktober 2020 vierde Rituals het 20-jarig bestaan met de opening van het spectaculaire House of Rituals. Deze eyecatcher aan het Amsterdamse Spui - vier verdiepingen met een totale oppervlakte van 1.500 m2 - is de grootste Rituals flagshipstore ter wereld. Ondanks de COVID-beperkingen konden we coronaproof een grote groep journalisten en influencers tijdens het tweedaagse preview-event ontvangen. De extra maatregelen die we moesten treffen waren het waard: De media-aandacht voor dit holistische winkelconcept was gigantisch.

Eindeloze ervaring

Een selectie van publicaties over Rituals.